Konfigurator Spółek

Dopasuj Firmę do Swoich Potrzeb!

W ofercie posiadamy również gotowe spółki transportowe – skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej i znaleźć idealne rozwiązanie dla swojej działalności!

💡 Uwaga: Cena widoczna w konfiguratorze to jedynie kwota orientacyjna. Ostateczna wycena uwzględni wszystkie wybrane opcje i zostanie przekazana przez naszego eksperta.

Regulamin

REGULAMIN SERWISU

www. bwt24.pl

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Serwis www.bwt24.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin określa zasady korzystania ze Serwisu, w tym zasady składania zamówień, ofert kupna spółek oraz praw i obowiązków Użytkowników i Sprzedawcy.
  3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Serwisu www.bwt24.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
  5. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
  6. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

§ 2

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

  1. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy.
  2. Formularz zamówienia – formularz dostępny na stronie internetowej www.bwt24.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
  3. Usługobiorca/Klient – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, prowadząca działalność gospodarczą, lub inny podmiot który na podstawie zawartej ze BWT Sp. z o.o. umowy o świadczenie Usług udostępniania produkty/usługi i w ramach której BWT Sp. z o.o. zapewnia Użytkownikom dostęp do Usług udostępniania produktów.
  4. Konto – zbiór zasobów i ustawień utworzonych dla Użytkownika w ramach Serwisu, wykorzystywanych do zarządzania Usługami;
  5. Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu.
  6. Serwis – serwis, działa pod następujmy adresem: www.bwt24.pl
  7. Usługi – Usługi świadczone przez BWT Sp. z o.o. w Serwisie;
  8. Usługodawca/Sprzedawca BWT Biuro Wsparcia Transportu Spółka z o.o., ul. Targowa 1, 09-400 Płock wpisana do rejestru prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi, pod numerem 0001072875, NIP 7743283364, tj. podmiot udostępniający zasoby Serwisu oraz Aplikację;
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Kupna-Sprzedaży produktu prezentowanego w Serwisie.

§ 3

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

  1. Serwis www. bwt24.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Ceny uwidocznione na stronie internetowej Serwisu podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają wszystkie składniki.
  3. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Serwis www. bwt24.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
  4. Warunkiem złożenia Zamówienia w  Serwisie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
  5. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z § 3 pkt 3 Regulaminu.
  6. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie kontaktuje się z Kupującym, potwierdza zakup oraz ustala dalsze szczegóły.

§ 5

SPOSOBY PŁATNOŚCI

Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

  • płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
  • W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 21 1140 2004 0000 3002 8439 6031 (mBank S.A.) W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
  • Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.

§ 6

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  1. Pole tekstowe: 2Wszystkie produkty dostępne w Serwisie mają podany termin realizacji zamówienia.
  2. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z terminem realizacji przed dokonaniem zakupu.
  3. Termin realizacji zamówienia z indywidualnymi wymaganiami klienta zostanie ustalony bezpośrednio z klientem. Czas realizacji będzie zależał od specyfiki zamówienia oraz aktualnego obciążenia pracą.
  4. Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi po potwierdzeniu wpływu płatności na nasze konto. Klient zostanie poinformowany o ustalonym terminie realizacji po zaksięgowaniu środków.
  5. W przypadku zmian w zamówieniu lub konieczności wprowadzenia dodatkowych wytycznych, nowe ustalenia dotyczące płatności oraz terminu realizacji będą każdorazowo konsultowane z klientem.

§ 7

ZOBOWIĄZANIA KLIENTA

  1. Klient jest zobowiązany do dokładnego zapoznania się z opisem produktu, w tym z informacją o terminie realizacji.
  2. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, Klient ma prawo do kontaktu z obsługą Serwisu, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące produktu i jego terminu realizacji pod adresem e-mail: biuro@bwt24.pl lub telefonicznie 501 062 398 lub 662 006 497.

§ 8

ZASADY ODPOWIEDZIALNOŚCI

  1. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za decyzje biznesowe Użytkownika podejmowane na podstawie ofert zamieszczonych na stronie www. bwt24.pl
  2. Klient zobowiązuje się do korzystania z ofert w sposób zgodny z obowiązującym prawem oraz niniejszym Regulaminem.

§ 9

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
  2. Sprzedawca dokona zwrotu wpłaconej kwoty przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w  terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  3. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
  4. W przypadku, gdy przedmiotem umowy są usługi lub produkty, które zostały stworzone lub dostosowane do specyfikacji Klienta,  Klient traci prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt. 1 Ustawy o prawach konsumenta.
  5. Klient akceptuje fakt wynikający z powyższego punktu.  
  6. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient powinien złożyć oświadczenie na adres e-mail: biuro@bwt24.pl

§ 10

WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Świadczenie Usługi Elektronicznej przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
  2. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegająca na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Serwisie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
  3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
  4. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
  5. dostęp do poczty elektronicznej,
  6. przeglądarka internetowa,
  7. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  1. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  2. Usługodawca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  3. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

§ 11

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Serwisu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@bwt24.pl
  2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
  4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób

§ 12

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem wdrożył odpowiednie procedury ochrony danych osobowych. Polityka prywatności dostępna jest na stronie Serwisu pod aresem www. bwt24.pl

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Serwis zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Usługodawcą, a Usługobiorcom będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny zgodny z siedzibą Usługodawcy.

Kontakt:

W razie pytań lub wątpliwości dotyczących regulaminu, prosimy o kontakt na adres e-mail: biuro@bwt24.pl lub telefonicznie: 501 062 398 lub 662 006 497.

Scroll to Top